piątek, 3 października 2014

Babeczki z kremem figowym

Ja nie wiem co się dziej, ale z tygodnia na tydzień coraz częściej marze o weekendzie, a najgorsze jest to, że te marzenia zaczynają się już w poniedziałek Wy też tak macie? Czy tylko ja mam wyjątkowy spadek formy na tygodniu??
Nie ma co w końcu się doczekałam i jeszcze tylko kilka godzin w pracy i będę cieszyć się 2 dniami odpoczynku i błogiego relaksu :D A żeby wejść w ten weekend w dobrym humorze proponuje zacząć go od pysznych, szybkich babeczek z kremem figowym
Piszecie się?:) 
Składniki:
Opakowanie korpusów babeczek
250 ml śmietany kremówki
250 gramów mascarpone
1 łyżka miodu
½ łyżeczki cukru brązowego
4 duże dojrzałe figi plus kilka do dekoracji

Przyrządzenie:
Zimną śmietanę kremówkę przelewamy do miski- ubijamy ja na wolnych obrotach mikserem, pod koniec ubijania (kiedy masa będzie o konsystencji gęstej śmietany) dodajemy cukier brązowy.
Figi blendujemy dodajemy do serka mascarpone, mieszamy. Serek z figami dosładzamy miodem jeszcze raz dokładnie mieszamy całość.
Do ubitej śmietany dodajemy figowy serek mascarpone.
Korpusy napełniamy przygotowanym krem, dekorujemy plasterkami figi. Babeczki możemy przed podaniem schłodzić w lodówce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz